lauantai 10. toukokuuta 2014

Poni porstuassa

Kirjailija: Lucy Daniels

Kirjoitan kirjeen kirjan päähenkilölle:
Hei Mandy! Mitä sinulle kuuluu? Minulle kuuluu hyvää. Onko sinulla oikeasti poni, jonka nimi on Prinssi? Minulla ei ole ponia tai hevosta, mutta käyn talleilla. Se on kivaa ja minulla on kiva hevonen. Se on suloinen ja kiltti ratsu, sen nimi on Ini<3.

Minun mielestäni Prinssi on oikein kiltti ja ystävällinen, ainakin tässä kirjassa.
Onko ollut kivaa olla kirjan päähenkilö kirjoissa Eläinten Arkki, esimerkiksi Poni Porstuassa, Kissoja keittiössä ja monissa muissa kirjoissa, missä olet ollut?
Olen lukenut nuo äskeiset kirjat, mitkä sanoin ja ne ovat olleet kivoja ja jänniä, ainakin kirja Poni Porstuassa.
Terveisin Hulda

Hulda 4b, Rauman normaalikoulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti